Ambalarea alimentelor pentru copii poate fi distractivă, dar nu este o joacă

Ambalarea alimentelor pentru copii poate fi distractivă, dar nu este o joacă

 

Ambalajele pentru alimente destinate copiilor pot fi distractive, dar mai ales, pot constitui o afacere serioasă. Acest lucru este dovedit din plin de compania Goodwin Design Group, care are aproape două decenii de experiență pe produse alimentare, băuturi și ambalaje pentru o gama larga de clienți, inclusiv General Mills- Campbell, Hain-Celestial și altele. Fondatorul Bill Goodwin, a explicat pentru Food Production Daily abordarea echilibrată necesară în proiectarea de produse și ambalaje pentru copii.

kids

 

“Faceți lucruri mai bune, faceți lucrurile mai bine!”

De la înființarea sa în urmă cu 17 de ani, Goodwin Design s-a concentrat exclusiv pe bunuri de consum ambalate, orientate spre cei mai mici consumatori. La început, au căutat clienți din industria jucăriilor, dar firma a extins de atunci domeniul său de activitate, incluzând produse alimentare, băuturi, articole de îngrijire personală și altele, toate pentru copii. Astfel, Bill Goodwin și echipa sa au ajutat numeroși proprietari de mărci în lansarea de produse noi, împrospătarea mărcilor existente, sprijinind clienții cu ample servicii de marketing.

Goodwin afirmă că firma sa lucrează întotdeauna cu ochii pe motto-ul său, “Faceți lucruri mai bune, faceți lucrurile mai bine!” Acesta a adăugat: “Urmărirea unui scop mai înalt, în tot ceea ce facem, este esențială pentru succesul nostru. Noi credem că mărcile care vor conta cel mai mult în viitor vor fi acelea care vor fabrica produse mai bune pentru oameni și planetă”.

 

Proiectarea ambalajelor pentru copii

Goodwin avertizează însă că proiectarea ambalajelor pentru copii este la fel de gravă și serioasă, ba chiar mai gravă și mai serioasă decât pentru orice alt segment al populației. “Am aplicat experiența totală asupra relațiilor dintre mărci, produse și copiii-consumatori”, spune el. “Statisticienii nostri provin din departamentele noastre de investigare, vizualizare și articulare a mesajelor produselor cu care copiii se hrănesc, care îi inspiră, îi educă și îi distrează în mod responsabil.”

kids-campbell

 

Serviciile Goodwin deservesc clienți de toate dimensiunile, de la start-up-uri, la companii de nivel mondial. Iar poveștile recente de succes cuprind extinderea ofertelor pentru supa Campbell, prin ambalaje concepute pentru a capta privirea (catch the eye – „prinde ochiul”). Inclusiv cutiile de conserve poartă fețele prietenoase ale Spongebob Squarepants, printeselor Disney și altor personaje iubite. Recent, Goodwin a încheiat un parteneriat cu producătorul de alimente naturale Ian, pentru a fabrica zeci de produse friendly pentru copii, de la preparate congelate la snacks-uri și sucuri.

 

Copiii si deciziile de cumparare

Cheia fabricarii produselor alimentare și ambalajelor de succes pentru copii este aprecierea modului în care consumatorii „wee” sunt diferiți fata de omologii lor maturi. “Design-ul de ambalaj pentru copii este mult diferit comparativ cu ambalajele destinate altor grupuri demografice ale consumatorilor”, a adăugat Goodwin. “Comunicarea este unică și trebuie să evolueze în funcție de vârstă și de etape. Aceasta trebuie să ia în considerare abilitățile de comunicare de bază și capabilități, precum și dexteritatea în utilizare. Ambalajul trebuie să facă toate acestea, în timp ce o comunicare eficientă trebuie să fie axată pe satisfacerea nevoilor mamelor și ale îngrijitorilor, în echilibru adecvat. Această realitate este unică, pe categorii, produse și chiar pe marcă.”

kids-shop

 

Copiii dețin mai multă putere de cumpărare decât dimensiunea lor fizică, glumește serios Goodwin. Ei influențează cu până la 80% deciziile de cumpărare a produselor de uz casnic, ceea ce îi face aproape la fel de puternici, din punct de vedere al consumului, ca părinții lor. “Soluția pentru a comunica, atât pentru copii, cât și pentru mame sau cei care au grijă de copii, este determinarea și menținerea mesajelor potrivite în echilibrul corect”, a mai spus el. “Noi numim aceasta – mesagerie bimodală. Comunicarea, percepția și înțelegerea (precum și forma, funcția și gradul de utilizare) sunt critice pentru succesul ambalajelor pentru produsele destinate copiilor’’.

 

Sursa: infopack.ro

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.