Wild Turkey: Investiție de 100 milioane dolari în ambalaje
Wild Turkey a debutat cu un ambalaj nou pentru gama Premium Bourbon și Whisky din secară, păstrând lichidul premiat la fel. Noul ambalaj reflectă perfect valorile de bază ale brandului istoric. O nouă ilustrare detaliată a curcanului, afișat mult mai vizibil pe Wild Turkey 101, descrie spiritul unei păsări autentice, mândre și îndrăznețe – caracteristici despre care Wild Turkey declară cu mândrie că au fost întotdeauna în centrul brand-ului.
Tradiții și valori
“În timp ce păstrăm rețeta tradițională și valorile autentice, suntem încântați să vă prezentăm un nou ambalaj, competitiv la nivel mondial”, a spus Melanie Batchelor, vicepreședinte mondial pentru băuturi spirtoase a Gruppo Campari. ”Oferind o pictogramă vizibilă, acest nou ambalaj premium este rezultatul cercetării aprofundate și a consultărilor cu distileriile noastre, dar am ascultat și barmanii și consumatorii. Odată ce am văzut explozia de interes pentru categoriile bourbon și secară, mergând pe tendințele de cocktail classic, am profitat de această oportunitate. Cu acest desing nou, mândru și remarcabil, ambalajele noastre pentru Wild Turkey vor sta de acum în primul rând, întrucât băutura noastră este cunoscută de zeci de ani”, a mai spus aceasta.
Wild Turkey 2011-2015 vs. noul Wild Turkey 101
Wild Turkey Rye 2011-2015 vs. noul Wild Turkey 101 Rye
Vizibilitate crescută
Schimbarea ambalajului vine pe un trend de atenție pozitivă pe care marca Wild Turkey a înregistrat-o și care a generat un succes commercial, reprezentând cel mai recent exemplu al eforturilor firmei Gruppo Campari de a-și populariza marca la nivel mondial. Până în prezent, compania a investit mai mult de 100 de milioane de dolari pentru a-și moderniza și extinde distileria, inclusiv prin construirea unui nou centru de vizitare și de ambalare.
Noul look pentru întreaga gamă bourbon și whisky de secară reflectă promovarea recentă a lui Eddie Russell, ca maestru distilator. Ambalajul este proiectat pentru a le spune clar consumatorilor că Wild Turkey Bourbon (inițial numindu-se Wild Turkeu 81), este creația lui Eddie Russell, în timp ce tatăl său, Jimmy Russell este creatorul mărcii Wild Turkey 101. Eddie este ușor de găsitpe sticla de Wild Turkey Bourbon, în timp ce Jimmy este plasat vizibil pe eticheta Wild Turkey 101.
Eddie Russell
Jimmy Russell
Uniformitate de gamă
Cu toate că etichetele pentru fiecare marcă a Wild Turkey sunt diferite, ele împărtășesc anumite aspecte comune care creează uniformitate în întreaga gamă:
Strip Ștampila: Compusă din culori profunde, bogate și accentuate cu aur, ștampile de benzi la gâtul sticlei, indică ce tip de whisky este în interiorul fiecărei sticle, iar cele mai multe conțin sintagma “Creat cu convingere.”
Sticla: Sub ștampila bandă de pe fiecare sticlă, marcajul circular Wild Turkey este în relief, în sticlă. În partea de jos a fiecărei sticle, de asemenea, în relief în sticlă, sunt cuvintele “BOLD. GENUINE. TRUE.” – “ÎNDRĂZNEŢ. AUTENTIC. ADEVĂRAT.”
Eticheta: Caracteristica cea mai izbitoare a noului ambalaj este ilustrarea adevărată a curcanului, găsit pe fiecare sticlă din gamă, iar pictograma a fost realizată de artistul Julie Rhodes. Rhodes a avut mare grijă ca desenul să fie cât mai realist, cu finisaje de o mare migală.
Ceea ce a rezultat este o reprezentare realistă a unei păsări însufleţite (simbolul național original, recomandat de Benjamin Franklin), care este regală, îndrăzneață și mândră – o pictogramă perfectă pentru un bourbon de excepție.
Ambalajele Wild Turkey inainte de 2011
Surse: infopack.ro, bourbonblog.com
Lasă un răspuns