In sezonul sarbatorilor, va prezentam cutiile-cadou ale parfumurilor Jean Paul Gaultier

Parfumurile  Jean Paul Gaultier au venit impreuna cu două cutii de cadou si o campanie publicitara,  care imbină umorul cu seducția. Mesajele exprimate pe casete de tip „pop-up” poarta semnatura Cosfibel premium, producator exclusivist de ambalaje pentru industriile cosmetica, vin si bauturi spirtoase.

cosfibel

Design pentru el si pentru ea

Cele două versiuni, pentru bărbați și femei, sunt concepute în același mod: fiecare cutie are capac cu clapă magnetică si este complet învelita într-o folie din poliester argintiu, imprimată cu patru culori, pentru a crea o armonie cromatică atent echilibrată. Poliesterul argintiu permite decorului imprimat să ofere tot felul de efecte reflectorizante transparente. Acesta permite de asemenea imprimarea de motive, cum ar fi un design cu pene de argint, care apare în fundal pe cele două laturi ale cutiei.

2jp-mens-web

 

În interiorul ambalajului, un platou dublu prezintă scena pop-up. Aceasta este lipită în interiorul capacului, pe o parte și formează baza decorului, precum și un capac pentru compartimentul în care se depun produsele în sine. La interior, baza este acoperita pana la un centimetru din margine cu un card a cărui grosime formează o bordură care ține această platformă în loc.

 

Tehnici de fabricație  complexe pentru o dubla surpriza

Setul este alcătuit din piese imprimate care sunt tăiate cu laser si laminate, folosind o tehnică de pliere și lipire, ce intensifica efectul de relief. Umbrele și lumina poliesterului argintiu imprimat se joaca pe aceste siluete pe rotile dintate și alte motive, inclusiv un logo central. O panglică ține capacul deschis, în timp ce o a doua permite utilizatorului să ridice baza decorului, pentru a avea acces la produsele de dedesubt, din ambalaj.

1jp-womens-web

 

Pentru acest cofraj original, Cosfibel a trebuit să utilizeze un proces de fabricație deosebit de sofisticat, care implică nu mai puțin de 25 de etape diferite de asamblare manuală. Multiplele teste și etape de validare au justificat o căutare pentru perfecțiune și respectarea totală a specificațiilor brief-ului initial. Rezultatul este un duo de seturi cadou care dau consumatorului o surpriză dublă: magia de a descoperi caseta în sine, apoi găsirea parfumului și a produselor de îngrijire a pielii, ascunse în interiorul ambalajului.

 

Surse: packagingstrategies.com, cosfibelgroup.com

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.