Ce eveniment de referinta al pietei pentru ambalare se va desfasura in noiembrie la Paris?

Expozitia All4Pack – Franta, eveniment de referinta al pietei mondiale pentru ambalare , procesare , imprimare si manipulare, se va desfasura in intervalul 17-20 noiembrie 2016 la Paris.

Cu ocazia lansarii noului brand si a strategiei de afaceri pentru editia din 2016, Comexposium, organizatorul expozitiei, a dezvaluit rezultatele sondajului publicat in cea de-a 10-a editie a Observatoire de l’Emballage, revista evenimentului.

Printre numeroasele zone pe care All4Pack isi propune sa le atinga, se afla si inovarea. 88% dintre cei 357 de utilizatori industriali de ambalaje intervievati, spun ca isi doresc sa inoveze in acest domeniu in intervalul 2016 – 2018. 63% dintre acestia chiar au in proiect conceperea unor noi ambalaje pentru sfarsitul anului 2016.

Printre parghiile alese pentru a influenta decizia de cumparare a consumatorului final, se numara in primul rand confortul si usurinta de utilizare, astfel ca, un element pe care se va pune accent in acest an, este designul. Sondajul realizat de cei de la Observatoire de l’Emballage a abordat situatia ambalajelor din industria alimentara, dar si sectorul global al ambalajelor.

In sectorul alimentar

La intrebarea “ Pe ce parghii ale invovatiei de ambalaje mizati in acesti 2 ani ce vor urma? “, raspunsurile au relevant urmatoarea situatie:

  1. Proiectare generala ( forma , culoare , tipar, etc.)  – 60 %
  2. Comoditate , usurinta de utilizare  – 55 %
  3. Materiale – 44 %
  4. Reciclare , utilizarea de materiale reciclate – 42 %
  5. Forma –  36 %
  6. Functia de pastrare ( conservare ) a produselor la raft – 31 %
  7. Etichetare ( etichetarea ecologica , etichetarea nutritionala ) – 27 %

ambalaje-1

Dincolo de aceste obiective, o multime de factori influenteaza, in egala masura, evolutia ambalajelor. Dupa cum o arata si urmatoarele rezultate obtinute in urma raspunsurilor primite la intrebarea:

Care este importanta acestor factori in evolutia ambalajelor dumneavoastra?

  1. Reducerea costurilor – 97% *
  2. Reglementarile si modernizarea  – 84%
  3. Reciclarea materialelor –  83 %
  4. Marketing-ul, comunicarea –  83 %
  5. Diminuarea sursei pentru ambalaje , eco- designul- 78 %
  6. Dezvoltarea durabila ( aspecte sociale , de mediu ) – 79 %
  7. Accelerarea ritmului de promovare – 73 %
  8. Lupta impotriva deseurilor – 73 %
  9. Noile tehnologii de productie – 60 %
  10. Noile materiale – 60 %
  11. Digitalizarea lantului de aprovizionare – 57 %
  12. Imprimare digitala  – 51 %
  13. Digitalizarea punctelor de vanzare – 49 %
  14. Lupta impotriva produselor contrafacute ( falsurilor ) – 44 %

 Perspective optimiste ale pietei

Publicatia “ L’Observatoire de l’Emballage 2015 “ a relevat perspective de piata mai degraba optimiste pentru urmatorii doi ani.

68% dintre cumparatorii de ambalaje intervievati ce lucreaza in industria alimentara,  intentioneaza sa creasca productia in intervalul 2016 – 2018.

63% dintre fabricantii de ambalaje si 56% dintre producatorii de echipamente originale isi arata, de asemenea ambitiile de crestere a productiei .

Sursa: roaliment.ro

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.