Ambalajele vrac, suporturi pentru maximizarea mesajului publicitar

 

Nu este neobișnuit pentru companii să cheltuie milioane de dolari pe designul de ambalaj, la lansarea unui produs. Există însă o modalitate simplă și ieftină de a crește gradul de expunere și de a maximiza vizibilitatea brandului, modalitate care este adesea trecută cu vederea: branding-ul ambalajelor în vrac. Iată câteva sfaturi, în acest sens.

 

Verificați liniile directoare de brand: Primul pas este acela de a consulta manualul de brand. Un manual de brand conține stilul și linii directoare ale comunicării, care trebuie respectate pentru un branding clar și coerent. Acest document specifică în detaliu rolul logo-ului și toate celelalte proprietăți de marcă, inclusiv utilizarea, culoarea și de dimensionarea.

 

Asigurați-vă că marca iese în evidență: Având o suprafață mare, este tentant ca sacii să fie plini cu text și imagini. Cu toate acestea, este mai bine să se păstreze un design clar, fără dezordine, să se concentreze atenția asupra brand-ului.

bulk

 

Adăugați detalii vitale: Deși este important să se mențină designul curat, este important să se includă orice informații esențiale care ar fi utile pentru client: datele de contact, adresa site-ului și logo-urile certificărilor.

 

Luați în considerare amplasarea ambalajului: Gândiți-vă la cazul în care ambalajul vrac va fi văzut de public. Acest lucru va da o idee despre detaliile care trebuie să fie imprimate, poziționarea desenului etc.

 

Personalizarea sacilor vrac: Personalizați ambalajele vrac pentru a satisface cerințele de prezentare a brand-ul în lumina potrivită. Acest lucru vă oferă flexibilitatea de a fi creativi cu design-ul, cum ar fi experimentarea de modele care imită logo-design-ul. Marcile premium ar putea lua în considerare tușe speciale, cum ar fi alegerea unei țesături texturate.

Sursa: infopack.ro

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.